LOST

aa nu ja kom hem för ett tag sedan men här kommer en osammanhängande text som inte är speciellt genomtänkt men whatever ja måste bara skriva av mig

 herregud för exakt nästan ett år var allt helt annorlunda, ja saknar förra året jätte mkt även fast de kanske va de värsta :(<3, iaf så har allt bara kört ihop sig, ja kan inte kontrollera mig längre,...sant, jag kan seriöst inte kontrollera mitt shoppande tex, idag fick pappa säga till mig när jag hade räknat mina jeans och kom fram till att jag hade16 st haha, jag bokstavligen överkonsumerar och är beronde av pengar? ja köper grejer hela tiden, helt sjukt, fast ja ibland inte alls vill ha dem, sedan kan jag tex få typ panik ångest över en tröja, och så mår jag dåligt och jag blir sur hela dagen...

sedan vill jag bara spola tillbaks tiden och förändra några viktiga grejer, men de kan man juh tyvärr inte förändra nu, men ja valde iaf fel val, hade massa chanser men vågade inte, trodde inte på att jag räckte till på något sätt, tror att jag hade blivit den människan ja alltid velat bli om jag hade vågat ta dom där chanserna, men ja vbar för feg, och det är nog mitt livs största misstag, urs.... iaf så saknar jag dom tiderna i 7 helt underbara allt var så lätt och jag var på väg i rätt spår.

jag hade aldrig trott att jag skulle bli såhär stor, gå i nian fylla femton, välja gymnasium, ja vill inte bli femton och jag vill verkligen inte gå i nian ja vill bara spola tillbaks, allt går för fort, kan ingen bara sätta på slow motion ele nått. tex fredagen för två dagar och 1 år sedan kommer jag i håg varenda minut på helt sjukt ja trodde aldrig att ett helt år från det gick så  snabbt! ja har aldrig tänkt så här mycket i mitt liv och alla minnen bara ploppar upp i mitt huvud, ja vet ärligt talat inte vad jag ska göra, mest är jag nog rädd för betygen ja vill ha ett bra jobb och mkt pengar men de kommer juh inte gratis, man måste anstränga mig och de har jag typ aldrig gjort i hela mitt liv ja har liksom bara väntat på att någon annan ska göra de åt mig istället.

mitt liv är liksom helt kaotiskt ja vet aldrig vad jag gör eller något, ja har helt tappat kontrollen, aja innan vi går inn på för djupa saker ska jag nog slute he-he

you know you love me / Josefine


medina, jag kimia, saknar sjuan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0