kurs

Hejjsan ,

Idag har jag vart på moppekurs, det var lååångtråkigt! Jag kommer knappt ihåg nått han snackade om he-he.. Men jag får helt enkelt plugga tills provet är på lördag. PÅ MIN FÖDELSEDAG!!! -.- (klockan 9 på morgonen också!)
Sen har man en massa läxor som måste göras också, underbart..
Imorgon ska jag kanske in till stan med emma s, jag ska köpa biljetter till mig och jossan (hon fick inte åka till stan -.- ) , sen skulle emma köpa nått också :). Fast det är nog inte helt säkert att emma följer med för hon kanske måste vara hemma med sin lillebroooor.
Men w/e , nu ska jag tvätta bort sminket sen lägga mig i sängen, puss! <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0