HJÄRTAT

guuud vad jag saknar mitt hår :( haha iaf så ska jag stääääääda mitt rum och rensa min garderob måste jag välll också göra, sedan berger jag mig till kungsängen,...
appropå ingenting hade jag och sandra en lång diskussion om fjortis tiderna, ja kommer ihåg tiderna i sjuan när man jhade på sig fjällräven på sig fast de var alldeles för varmt när man tyckte de va coolt att hänga i stan när man skrev hela A4 sidor till sina vänner på playahead, när man tyckte att fjortisboys va snyggast i världen.

ja hehe, så här såg man ut på nyårsafton från 2007/2008 tror jag, goda tider säger jag bara, tur att man inte ser ut sådär längre hahaah.

you know you love me / Josefine



Kommentarer
Postat av: Robin

hahaha du ser ju fortfarande ut så?

2009-08-29 @ 21:58:12
Postat av: Josefine

robin din tönt, vem va de som hade värsta fjortisfrillan i 7an då ?

2009-08-29 @ 23:20:56
URL: http://girlpoweer.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hahaha, robin du sitter seriöst och lanar våran blogg! x)

2009-08-30 @ 01:38:43
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0