Grönan!

Hejjsan!
Jag och jossan skulle ju åka till skansen idag.. Det började med att vi försov oss he-he. Då vart det bråttom, duscha, fixa mat, sminka sig och så, sen åka. Sen när vi kom till busshållplattsen var bussen försenad, så vi tog en annan till kungsängen ist. Vi kom till t-centralen ungefär vid kvart i 10 , sen åkte vi bussen vidare mot skansen. Sen plingade det till i våra huven att vi ville gå på grönan ist, så vi gick och satte oss på en bänk och funderade över det i typ 20 min. Sen bestände vi oss att det fick bli grönan! Det var ett mycket bra val vet vi nu! Vi hade så grymt kul!! Vi åkte Tilt , frittfall, insane och hela tjottaballongen! :D
Sen såg vi kenza också! Så vi gick fram till henne och pratade lite och hon var jättetrevlig! Vi fick hennes autograf och så tog nadja (kenzas kompis) en bild på mig , jossan och kenza. Askul!
På vägen hem var det någon fjortisboy som började flyrta med mig och jossan, han höll på och vinka och ge oss massa blickar och sånt. Sen när vi gick på tåget så kom han fram till fönstret och knackade , sen skrev han sitt nr på mobilen så att vi skulle skriva in det! :)  Sen började vi snacka med honom och han hette tydligen julius hehe, och var 17. Nu vet ni! :D
Jag har skrikit så himla mycket idag så nu kan jag nästan inte prata, låter lite småkul faktiskt.
Men nu ska jag och jossan gå ut och bada, hon ska sova här inatt igen, bilder kommer imrn! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0