Grönan!

Hejj!
Igår
: Igår började skolan, asjobbigt, men det var ju inte lektioner på en gång som tur var! Det gick rätt så snabbt, efter skolan så gick jag och emma hem till henne för att fixa lite saker inför grönan. Det var jag, emma och våra pojkvänner som åkte in till grönan.
Vi hade det jättemysigt där, vi åkte allt, eller jag och axel åkte allt, emma och patriik bangade på tilt, tråkmånsar. Jag lägger upp lite bilder när jag kom hem, jag hann inte ta så mycket kort, men lite blev det iaf :) .
Idag: Idag så kom jossan och hämtade mig med moppen, när vi kommit halvvägs till skolan så stannade moppen hahaahaha. Jossan hade nämligen inte tittat om det fanns någon bensin kvar innan hon åkte.. (Ja det har hänt 1 till gång förut, då fick vi rulla den hem till henne). Så vi fick rulla moppen till skolan resten av vägen he-he.
Ida var så gullig så hon åkte och hämtade bensin på lunch-rasten, när skolan var slut skjutsade jag o jossan hem alex och sen fortsatte vi mot mig.
Vi hade planerat att gå ut och springa så jag bytte om, o tog sen moppen till jossan så bytte hon om. När hon var klart med det stack vi. Vi sprang/joggade till lejondalsbadet (vi stannade inte en enda gång) , sen körde vi powerwalk på vägen hem haha.
Vi stack hem till mig efter vi hade sprungit och ett tag senare åkte jag till tennisen, det gick jättebra tills jag kände att jag höll på att svimma.. Kanske berodde på att jag inte hade käkat & druckit så mkt, så jag fick ta det lugnt ett tag sen gick det bra igen, nu ska ja göra nått annat, puss!<3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0