Emmaa :)

Hejjsan!
Jag och alyson träffade madde och åkte och fotade lite, det var trevliiiigt & roligt.
Sen åkte vi hem till alyson och var där ett tag, senare åkte vi till centrum där pappa kom och hämtade mig, eller först skulle vi hyra film och köpa mat och chips o lite sånt (a). Vi hyrde "bedtime stories" och "resan till mitten av jordens medelpunkt"  , båda filmerna var riktigt bra! Fast jag måste nog säga att den andra filmen kom på förstaplatts! Så vi hade det mtk trevligt med popcorn och massa skratt haha!
Imorgon ska jag iaf träffa emma s , jättelänge sedan faktiskt o: , ovanligt.. Jag saknar henne faktiskt så det kommer bli askul! :)<3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Aaaw, gmn då!<3

Saknar dej också massor!<33

2009-08-13 @ 01:00:05
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0