Emma is back!

Hejj hejj hejj, (:
Jossan kom ju hit idag, vi har planerat värsta mycket!!! Det kommer bli asbra alltihopp som vanligt mwihii ^^ . Ni kan ju alltid läsa i hennes inlägg vad vi ska göra/kanske ska göra hehe.
Jossans pappa kom iaf och hämtade oss senare och då åkte vi till ONOFF och köpte en plattång till henne, eftersom hon har tappat bort den andra, hon ät lite smart hon asså. Jag såg min mobil som jag ska fåååå! :D Den är assnygg! 
på vägen hem åkte vi till donken och köpte glass, Mcflurry! <3
Sen skjutsade dom hem mig , till middag blev det tacos, gott gott gott! Medans jag var där nere och åt on sånt så hade emma smsat mig och ringt , men jag hade för ovanlighetens skull inte med mig mobilen. Så när jag kom upp ringde jag tbx till henne och då sa hon att hon och patriik var påväg hem till mig haha.
Så emma och patriik kom hit i typ 2 timmar eller nått, har saknat henne grymt mycket :) , vi pratade massa och så berättade hon om lite saker i portugal och så. Hon kom hem till sverige vid halv 4 idag också.
Nu sitter och här och smsar med älskling och chattar med elin och elin, haha.
Jag kanske borde lägga upp lite bilder från skansen snart? Jag har inte ens laddat upp dom på datan än, det är sjukt jobbigt, men jag tror jag laddar upp dom iaf (: , måste göras senare i alla fall.. Imorgon ska jag och min family upp till ockelbo där min kusin ska konfirmera sig, kommer bli superkul att träffa henne igen! :D
Men nu ska jag sluta snacka känner jag hehe, puss! <3


Jag & kusiin <3

Mobilen jag ska få , w995  (:

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0