Alyson och Sarah är bäst

Hejjsan!
Jag kom på att jag glömde blogga igår! Men jag var iaf på kursen tills klockan 1, vi redigerade i photoshop och fixade en egen hemsida som nu ligge ute på www.ubg.nu/tjejveckan09 . Där finns snart allas hemsidor, fast dom är inte klara än.
Det var jättekul, sen när det slutade klockan 1 så spöregnade det och det gick ingen buss till kungsängens station och jag och alyson skulle dit. Då fick vi en idé och gick till deras vaktmästare och frågade om han hade en stor kartongbit, vi fick en stoor kartongbit och sen gick vi till stationen med den över huvet hihi :D. Därifrån tog jag bussen hem till axel och alyson åkte till tandläkaren i sumpan.
Hemma hos axel passade vi hans lillebror jacob och tittade på film, det var mysigt. Senare skjutsade hans pappa oss hem till mig där vi sov.
Imorse vaknade jag vid 06.40 , gick och åt frukost och duschade m.m , sen väckte jag axel och sen gick vi till bussen mot kungsängen. Han åkte hem och jag åkte till kursen, idag var det jättekul på kursen för nu kan jag rätt mycket faktiskt så man slipper fråga lika mycket :)
Nu är jag hemma hos Alyson och vi ska snart gå ut med hennes hund ozzy, senare ska vi nog träffa madde eller fota.

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0