<3

Hejjsan,

Nu har jag inte bloggat på sjukt länge sen känns det som, men jag sov iaf hos emma i torsdags, vi hade det jättekul. Vi var på rasten i typ 2 timmar efter att det stängde, där träffade vi Ida M, Odell, Kim och Alex , dom var typ helt sjuka i hevet, satt och gjorde massa skumma ljud och var allmänt flummiga.. Kul vare iaf.

På fredagskvällen åkte jag och pappa upp till mamma, johan och marcus som var uppe på landstället i dalarna och var där tills på söndagen. När jag kom hem därifrån så packade jag upp och sen kom jossan till mig, i tittade på typ halva grease och sen åkte vi hem till henne. Vid 11 så kom hon på att jag borde sova hos henne, så mamma åkte och lämnade mina saker. Jag och jossan har värsta planen nu som typ kommer förändra våra liv, det kommer bli asnajs det lovar jag er, eller der kommer nog bli mer najs för oss än för er.. w/e..
Jag och jossan saknar (eller vad man säger) michael jackson jättemkt, han borde inte ha dött.. Bästa människan på jorden typ.. R.I.P .. Imorse så var jag och jossan iaf skitsega, sen cyklade hon en bit med mig när jag skulle hem.
Mormor och morfar har kommit och ikväll ska vi äta kräftor, jättemys! Men nu måste jag typ gå för jossan och hennes mamma kommer och hämtar mig för hon ska ta spruta och jag ska vara hennes moraliska stöd..

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0