Söndag

Hallåe, Idag har jag vart med daniella, kom hem lite efter 21.00. Jag typ gick och mötte henne vid 15.00 , så gick vi till ica och handlade eftersom hon var tvungen att göra dt. Sen gick vi hem till henne och typ lämnade det och så spela vi "guitar hero", jag är fan bäst.. Sen gick vi till centrum och köpte glass, jag köpte typ "magnum colombia" eller vad den nu hette. Den var rätt så god, tills den där äckliga skiitstarka kaffesmaken kom höhö, då bytte jag och daniella glass så jag käka upp hennes daim och hon tog min (a). Vi typ gick tbx hem till henne, tittade lite på tv o sånt. Sen vid typ 18.00 eller nått åkte vi till Ricky borta i håbo tibble. Där typ hade dom värsta brottnings matchen hahaa, fan vad kul det var! Vi tittade också lite på tv, "Americas best dance crew" eller vad det hette, dom var grymma! Efter ett tag gick vi till typ deras kompis som var typ 26 år, kommer inte ihåg hans namn.. Där satt vi och typ käka bullar och dom drack kaffe och jag läsk ;D. Vi satt och tittade på massa saker på youtube ocksåe hahhaah, omg.. Aja, sen skjutsade han hem mig och daniella, och ricky hängde me i bilen. Ganska trevlig dag (: . Juste, mamma o pappa har köpt nya skåpluckor och sånt till köket, fett najjs dt blev! Men nu ska jag fortsätta att chatta med alyson, emma och fredrik. Puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0