Tv

Hejjsan, det vart inte så mkt plugg idag hehe.. Men jag gjorde iaf klart en franska läxa som skulle ha vart klar för 2 veckor sen, men bättre sent än aldrig, eller hur? :). Vid klockan 8 kom Tomas hem till mig, han hade inget bättre för sig så han kom haha. Vi satt och tittade på "uggly betty" och "desperate housewives" (det var jag som valde program). Vi snackade ocksåe och så, sen kom mina lillebrorsor och snackade med honom, haha. Bästa konversationerna dom hade.. Tomas åkte hem vid 10 ungefär, sen tittade jag klart på sista avsnittet av "DH". Nu har jag precis tvättat bort sminket och ska snart lägga mig och sova. Puss! <3

You know you love me! // Sarah 

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Tack gmn, <33

2009-04-15 @ 07:56:15
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0