Söndag

Hejjsan, Just nu sitter jag hemma hos jossan, hon är ute och hjälper hennes pappa att hålla i en planka eller vad det var haha. Jag hade ställt klockan på halv 10 imorse och jag var skiitpigg! Jag tror aldrig att jag har varit så himla pigg på en morgon i hela mitt liv, kul. Sen fixade jag mig och så, glömde att käka frukost, inte bra.. Efter det åkte vi och hämtade jossan och rullade iväg till kyrkan. Det är så himla onödigt att man måste gå 10 ggr för att få konfirmera sig.. Men men, inget man kan göra åt. Efter gudstjänsten så åkte jag med henne hem och nu har vi precis käkat pankakor ( som vi har lagat själva). Nu ska vi gå ut och sola, senare ska jag typ träffa Tomas, jossan kanske hänkar. Sen vid 7 måste jag typ gå hem till Jonas och hämta mina solglasögon som jag glömde där tack vare eddie.. Jobbigt värre, aja. Nu säger Jossan att jag ska hjälpa henne att göra saft, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0