Söndag

Hallåe, Jag pluggade lite matte i typ 1 timme, bra sarah! Sen kom Tomas och hämtade mig, vi åkte till willys och köpte glass och tuggummi, sen åkte vi hem till tomas. Där satte vi oss vid tvn och käkade glass, sen gick vi ut med chico ett tag. Efter det gick vi in och snackade lite, drack energiricka haha. Sen tittade vi på "wipeout" med tomas mamma och niklas, drack te och åt kakor, mysigt (: . Vid halv 10 åkte vi hem till mig för att försöka lägga in alla bilder och videosar på tomas mp3 eller vad det var. Vi satt och försökte radera alla saker som redan låg där men det gick inte, så pappa fick hjälpa oss. Då funkade det haha, sen när allt var raderat så skulle vi lägga in allt men då fick bara 3 videosar platts, han råkade ta fel mp3 med för lite minne hahahha. Så nu kommer jag få skicka allt på msn ist, såå smart! Men nu ska jag gå och lägga mig, godnatt <3

Chico söten <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0