Skola igen

Hallåe, jag höll verkligen på att somna första lektionen idag asså, jag var skiittrött och det var tråkigt.. På idrotten spelade några i klassen bandy och några spelade basket. Jag var med dom som spelade bandy och det gick riktigt bra! Det var kul. Resten av dagen gick typ jättesegt men jag överlevde. Gud vad deppigt det här låter haha! Efter skolan hade jag möte med min franskalärare, herregud säger jag bara. Efter det skjutsade mamma o pappa mig till konfan. Jag vart tvungen att testa en sån här dräckt man ska ha på sig när man konfirmeras för att se vilken storlek man skulle ha. Dom var jättefula hahahahahaha, jag såg inte klok ut. Sen hände det inte så mkt mer, hon typ snackade lite om lägret som vi ska åka på fredag-söndag. Det kommer bli jättekul, fast inte lika kul som förra tror jag. Men nu måste jag plugga lite franska, jag har prov på fredag.. Puss! <3

Stefan (uppe i hörnet), Madde och Alex i bussen påväg till förra lägret :)<3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0