Sjuksjuksjuk

Hejjsan, nu är det så att jag har varit sjuk så jag har inte orkat blogga. Inte för att det har funnits så mkt roligt att berätta, jag har typ bara käkat och tittat på tv hela dagarna. Eller i onsdags så var jag hundvakt åt Tomas hund Chico, supersprallig hund, han låg typ inte still en enda gång, och jag vaktade honom i 5 timmar och 30 min liksom o: . Idag skulle jag ha gått på en fotbollsmatch med elin (från bålsta) och 2 av hennes killkompisar, men jag fick inte för mamma eftersom hon fortfarande tycker att jag är sjuk, dt var därför jag stannade hemma från skolan idag med. Det suger, jag ville verkligen gå på den där matchen.. Men sånt är livet, imorgon ska jag iaf följa med Tomas på hans KM, måste vara hos honom klockan 8 på morgonen ;o , men men.. Det kommer säkert bli kul, i guess :) . Btw, mitt rum ser ut som ett bombnedslag, klädet, kuddar, väskor, skor och allt ligger på mitt golv höhö 8). Så har det sett ut i några dagar eftersom jag inte har orkat göra något åt det. Det enda jag har gjort i mitt rum dom här dagarna är att sova, sen har jag suttit i soffan resten typ, vilket liv. Just nu sitter jag här och tuggar töggömmi, najjs. Nu ska jag titta runt på bdb eller nått, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0