shulululu

Hejjsan, jag åkte hem från emma lite innan 7, vi hade det jättekul faktiskt. Vi stack till Farouk och käkade mjukglass med 2 olika sortes strössel på, hehe. Gott var det! Och Farouk var rolig som alltid när man kommer dit haha. Efter det gick jag och emma hem till henne igen, la oss på studsmattan och tittade på bilder och satt och sjäng och lyssnade på musiik. Senare kom Jesper o Patriik, dom typ hoppade skiithögt så jag och emma bara flööög. Sen började dom kicklas, det var inte kul, jag fick paniiiiik. Sen hände mer saker som jag inte orkar berätta. Men mamma kom iaf och hämtade mig, sen skjutsade hon mig vidare till tennisen, där satt jag på möte i ca 2 timmar. Det gick as segt! Men vi kom iaf fram till massor med saker så det var bra i guess. Kom hem vid 9 och då käkade jag middag, jag var jättehungrig. Sen har jag duschat, suttit och chattat och nu ska jag titta på tv, puss! <3

You know you love me! // Sarah 

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Tack själv gumman!<33

2009-04-13 @ 22:28:06
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0