Rooligt

Hellue, idag har det varit den skönaste dagen på länge! Vädret har varit som om det var sommar! Slippa gå runt med jacka och allt. Efter skolan idag, (eller igår blir det nu haha) så följde jag med Alyson hem, vi käkade lite och så. Sen stack vi till madde på vägen till eddie och jonas. Vi satt och snackade med henne och flummade ett tag utanför hennes hus, dt var skiitläskiga flugor dära ;o. Sen gick vi och träffade eddie och jonas, vi följde med madde till bussen, (hon skulle till sin pappa tyvärr). Sen stog vi där och väntade med henne tills the buss kom. Sen gick jag och alyson med eddie och jonas, vi gick runt lite överallt faktiskt, tills dom skulle dra och käka. Då gick vi runt ett ta till sen gick vi hem till henne och fixade 2 påsar popcorn! Mumsiiihgt. Så där satt vi och tittade på tv och så i typ 1 timme eller nått. Sen gick vi ut med hennes hund och så, sen vart vi tvugna att gå till en liten kille som alyson skulle vara barnvakt åt i några timmar. Sen när vi skulle träffa Alex, eddie och jonas fick han följa med, vi var i typ en lekpark haha, sen säger vi inget mer om det höhö (: . Vi gick hem vid typ 8 eller nått kanske det var och lämnade hem honom. Eddie jonas och alex stack hem och vi fortsatte till rasten. Dit gick vi fram och tbx tills klockan typ var 22.00 , sen skulle jag hem. Men jag hade iaf en jätterolig dag med alyson! När jag kom hem tittade jag på en skiitläskig skräckfilm, "barnhemmet", jag typ dog. Nu är jag typ trött så jag sa väl sova snart. Eller om typ en timme, puss! (:

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0