Puss

Hejjsan, nu har jag precis tittat på medium och suttit och smsat med jossan och fredrik, trevligt värre. Jag och jossan har planerat bäst (som alltid) , ingenting kan stoppa oss när vi bara rullar fram! Hahahah, okejj ingen annan fattar dt där förutom vi (: , det blir nog bäst för oss så hehe. Jag har typ packat klart också nästan, fast jag måste packa smink och shampo pch sånt imorgon eftersom att jag ska dusha och sminka mig m.m. Justeja, imorgon är det franska prov, önska mig lycka till för jag har bara pluggat i 40 min (: . Jag känner att jag nästan har slutat plugga till allt nu för tiden, inte bra alls... Men godnatt, ska upp kvart över 6 imorgon. <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0