Onsdag

Hejjsan, på lovet är inte det första man tänker på att blogga, så det kanske är därför jag är lite dålig på att uppdatera nu hehe. Men idag ringde jossan och väckte mig vid 11, sen kom hon hit en timme senare eller nått kanske. Vi har typ snackat, tittat på lite roliga klipp på youtube, sen stack vi till centrum, jag köpte godis för 72 kr ungefär haha. Men det var faktiskt inte till mig. Efter det gick vi till rasten och typ spelade lite pingis, nått annat spel och sen skulle jossan på simning så jag följde med alyson hem till henne. Där tittade vi på film, den där med björn gustafsson, asså jag älskar honom! Han är roligast. Men nu ska jag gå till Alyson som är i rasten, senare kanske jossan kommer, men ni får ha det bra, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0