No matter what

Hejj, nu har jag typ käkat en macka , och nu fick jag ont i magen ist för att vara hungrig haha, lyckat! Inget jag kan göra åt saken tyvärr. Imorgon har jag NO prov och jag har fortfarande inte pluggat på det. Jag har sagt till mig själv varje dag att jag ska plugga på det men jag hittar alltid på något annat eller någon ursäkt för att inte göra det hehe, inte sp bra har jag märkt. Men nu ska jag nog gå och tvätta bort mitt smink och sen lägga mig i sänge och läsa igenom det som kommer på provet en gång. Sov gott, Puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Amanda

Phu, det tror jag att den är också! :0

2009-04-01 @ 21:47:28
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0