My cool

Hejjsan, jag kom hem till emma för ungefär 30 min sen ungefär, vi har typ snackat och lyssnat på musiik än så länge, nu ser det ut som att hon ska börja sminka sig haha. Vet inte om jag ska gå på det där mötet faktiskt, (tennismötet). Det är faktiskt lov haha :D. Imorgon är det skola igen inte det minsta kul, sen efter det är det konfa också -.- . Ååååh jag kom på att det är konfaläger den här helgen! Gud vad kul dt kommer bli! Längtar faktiskt. Nu får jag väl sitta här och lyssna på musiik tills emma har sminkat klart sig, eller jag kan jue snacka me henne samtidigt. Nu kom hon och frågade varför man alltid nyser när man sminkar sig, hahaha. Men aja, puuss på er! <3

Emmaaah <33'


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0