Msn..

Bonjour! Nu har jag typ suttit och chattat med Alyson, Madde och Fredrik i 100 år känns det som, men dt är väldigt kul faktiskt! Vi babblar om lite allt möjligt kan man säga. Jag ska vara med madde imorgon, hon ska koma till mig tidigt typ kom vi på, så ska vi hoppa studsmatta ;D. Senare vid typ 5 ska vi till Alyson sen ska vi upp i skogen och grilla marshmallows, om vi lyckas tända eld på lite grenar och sånt om dt inte är fuktigt haha. Nu hade jag tänkt att lägga in lite bilder hära..

Sarah blev mörkbrunette förra veckan (:


Jag & Alysooon <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: madde

mwhihihi taaaackk sööötis! :D <33

2009-04-06 @ 09:44:55
URL: http://maaaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0