Möte

Hejjsan, Nu har jag vart på ungdom sektionsmöte på tennisen, det var roligare den här gången för det var ett mkt kortare möte än dt var förra gången. Jag måste tydligen baka typ 4 saker tills på torsdag, kul.. Jag får liksom inte äta upp det, vi ska sälja det på tennisen.. Men det är bara för att vi i undoms sektionen ska spara in pengar så att vi kan göra en liten renovering i hallen, eller i "cafeterian". Hoppas att det kommer gå bra, vi har massor med planer för att samla in pengar. Så nu har jag tittat runt lite på olika recept, det får bli kolakakor, muffins och kladdkaka, enkelt och gott! Men nu måste jag börja plugga, ska ju ha matteprov imorgon, sarah är så bäst på matte.. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv:haha taack jossan!;D men du är bättre!;) <3

2009-04-27 @ 21:42:51
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0