Mjau

Hallååå, kom hem för ett tag sen, skoldagen har vart väldigt flummig, jag och jossan var värsta flummiga. Speciellt på svenskan haha, vi fick värsta skrattanfallen typ hela tiden! Innan sista timmen gick vi och köpte redbull haha, gott, fast vi blev typ tröttare av den o: . Sen gick vi till idrotten, man fick välja mellan badminton, bandy och brännboll :) Många valde brännboll, det var inte så kul för ingen var seriös.. Men sen vart det roligt för jag och jossan vart flummiga igen, så vi låg i gräset och garva :D. Sen typ slutade idrotten, alla gick förutom jag, jossan och många killar, vi tänkte inte på att vi slutade så vi stog där med dom och deras moppar och så , sen gick jossan till taxin och madde kom förbi med moppen, så hon var dullig och skjutsade hem mig och alex :). Madde körde, alex i mitten och jag längst bak, det var lite läskigt att vara längst bak (: men det funkade, snart ska jag ta bussen till tennisen, det är möte, -.- . Just nu sitter jag och chattar med alex, trevligt, (: . Aja, pusshej <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

sv: hhahaha, jag trodde de va 21.00 till 22.00 :o<3

2009-04-27 @ 16:29:22
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0