Lejondal'

Hallåe, idag har jag verkligen haft en skiitrolig dag me alyson o madde! <3. Mötte dom vid typ klockan 2, sen gick alyson hem till sig och jag och madde stack hem till henne för att käka lunch. Det fick bli våfflor m glass och jordgubbssylt, gott! Sen hittade vi på lite andra saker, senare gick vi hem till Alyson, sen skjutsade Andro oss till Willys, där köpte vi en engångs grill, marshmallows och en stor marabou digestive. Sen skjutsade han hem till mig, där hämtade vi filtar, korv, ketchup, popcorn och saft. Sen fortsatte vi mot lejondal, vi gick in i skogen och ut vid vattnet och satt på ett berg, tog massa kort, käkade popcorn och choklad, lyssnade på musiik och garvade typ asmkt x). Lite senare tände vi grillen och grillade marshmallowsarna, det gick lite dåligt att få den att brinna mkt hehe, men det funkade lite senare iaf. Sen när dt började bli mörkare och blåsa lite så gick vi till själva grillplattsen och grillar korv, mysigt. Fast vi fick typ springa runt och leta massa pinnar och gräs att slänga på hela tiden för att dt inte skulle slockna, men det gick bra och vi hade det kul. Sen lite efter 8 började vi gå hem, vi var typ proppmätta och kissnödiga haha. Men vi var flummiga så dt gick snabbt att komma hem! Vi lyssnade på massa spansk musik typ haha, det var braa! Vi kom hem till mig vid typ 9, dom gick på toa sen gick dom vidare hem till sig. Nu har jag typ tittat lite på tv, chattat med elin från bålsta, (ska med henne till stan imorgon), olle, Fredrik, jossan och madde och lyssnat på massor med musik! Puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0