Lalalaa

Goodmorning sunshines! Solen skiiner idag och det är mkt mkt mkt bra! Nu har jag typ käkat frukost och så, ska väl ta och duscha snart, sen sminka mig och sen kommer madde. Eller hon kommer säkert vara lat så jag kommer nog få gå och möta henne ;). För tillfället sitter jag och chattar med Emma och David, trevligt. Emma ska typ till Hassela idag, inte bra inte bra :( <3. Man får väl sakna henne tills vi börjar skolan igen dåe, bajjskorv :) . Men nu måste jag typ göra iordning mig så att madde slipper vänta, hon vaknade typ vid 9 o: . Puss! <3

Haha, maddäääh <33


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

hihih, kommer sakna dej också sötnos!<33

2009-04-06 @ 12:02:39
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0