Kväll

Hejjsan, Vid 8 kom elin till Bro så jag gick och mötte henne vid typ statoil, vi traskade vidare mor rasten, sen gick vi till videobutiken och köpte lite klubbor och sånt hehe.. Där inne träffade vi Alex och två av hans kompisar, pratade lite med honom sen gick vi till rasten och babblade, spelade pingis och käka godis. Sen satt vi ute och typ babblade med andra ocksåe. Sen vid typ kvart i 11 körde Kims bror hem mig, galen bilförare det där alltsåe haha! I bilen satt Rober, jag, Elin Kims bror och stoffe. När dom hade lämnat mig vet jag inte vart dom åkte haha. Men när jag kom hem så typ satte jag mig och tittade på film med familjen. Den var rätt så bra, vet inte vad den hette höhö.. Åh nu sitter jag här och chattar med lite people, trevligt. Puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: hihi aa :D<3

2009-04-05 @ 09:41:18
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: madde

hihi jaa;D ja sak KÖRA dig mkt:D <33

2009-04-05 @ 10:47:57
URL: http://maaaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0