KM

Hejjsan, Jag hade verkligen jätteroligt med Tomas igår!
Jag gick upp lite efter 6, gjorde iordning mig och så, sen kom Tomas, Niklas och deras mamma och hämtade mig, vi åkte och lämnade Chico hos någon dom kände som skulle ta hand om honom medans, det var värsta många tanter som glodde på mig och tomas hahahah, vi fick typ värsta skrattattacken! Sen åkte vi till Enköping, Jag och Tomas gick och köpte en macka och läsk, sen käkade vi det typ, sen snackade vi och så, sen vid klockan 10 började allt, orkar inte berätta allt men Tomas var iaf jätteduktig! Han kom 1a, 2a och 3a i dom 3 danserna han tävlade i, superbra! Klockan 3 slutade allt där, då skulle dom dansa för några andra, en uppvisning helt enkelt. Så vi gick till en stor matsal, alla vart tvugna att vänta utanför haha, bara ett danspar i taget fick gå in, så jag stog och snackade med tomas killkompisar, dom var inte liite sjuka i huvet :D, verkligen galet roliga! Tyvärr kan jag inte lägga in videosarna på dom, men med en stog jag och snackade om makaroner haha, han skulle lära mig att koka makaroner, sen började dom sjunga någon sjuk låt haha, alltså jag kan verkligen inte förklara haha. Men sen efter det åkte vi hem, hämtade chico och så, kom hem vid halv 5 ungefär, roligaste dagen på länge! När jag kom hem åkte vi nästan direkt till några vänner till familjen, vi var bjudna på middag hos dom. Jättegod mat och allt, vi kom hem från det ungefär vid 12, när jag kom hem typ fixade jag mig, la mig i sängen och smsade lite, sen somnade jag. (Lägger in bilder i ett annat inlägg från KM).
Idag måste jag plugga lite till ett matteprov jag ska ha imorgon -.- , och nyss städade jag rummet lite, duktig jag är (: . Sen vid 5 någonting så ska jag vara med Tomas i think. Puss! <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0