inte jag

du är personen som jag stör mig på i mitt liv, du gör mig alltid illa för du vet var mina svaga punkter sitter,..jag har alltid ställt upp för dig , men när jag själv behöver hjälp fanns du inte ens där, och nu står jag nästan här alldeles ensam för att du har tagit alla personer ur mitt liv, för du trodde att jag skulle bli bättre än dig, jag förstog inget då, nu gör jag, det är verkligen helt sjukt att man kan göra så, till ens vän bara för att man själv inte har något självförtroende,...men sanningen är denn att du aldrig kommer bli som mig, det finns bara en Josefine CN...  och jag har tagit för mkt skit från dig för att jag trodde att du skulle bli bättre och att saker skulle ändra sig, jag trodde att du skulle ändra dig, men det gjorde du inte,....en sak lärde jag mig att man aldrig ska ta skit från en människa sådär, det är inte värt det det är den andra personen som självförtroende har sjunkit till noll, du fick mitt att sjunka till noll, nu försöker jag sakta bygga upp det men det kommer ta ett tag, jag kommer aldrig låta en "vän" som dig låta sig förstöra mig igen, aldrig... du är en manipuliv(stavning haha) bitch

you know you love me / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0