Home

Hejjsan! Nu är jag hemma från lägret. Kom hem för mer än en timme sen. Jag har haft det kul, fast ibland var det typ skiit tråkigt! Vi åkte i fredags efter skolan, 15.15 gick bussen mot Kåfalla. Innan hade jag och jossan köpt Redbull, kakor och godis, vi vart typ hyper av redbullen :D, elin mobbade mig för att jag sa att jag inte var hyper, fast dt var jag tydligen, vart jättesprallig. Men bussresan dit gick bra, tittade på film i bussen "Mr.Bean's holiday", kulkul. Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde den dagen hehe, men senare så dygnade Jag, Eric, Roger, Madde, Emma S, Emma L och Alyson. Det var faktiskt jättekul, tänker inte berätta här vad vi satt och snackade om hehe (: . Men vid klockan 5 gick typ madde,roger och alyson till ett annat rum. Vi som var kvar låg i sängen, jag låg brevid eric i ena sidan av sängen och emma, emma och jossan låg på andra sidan. Tjejerna somnade och jag och eric var vakna hela tiden, jossan snackade i sömnen så vi hade det kul haha, sen låg vi typ och tittade på bilder från min mobil och snackade, ingen av oss var trötta. Vid typ 7 gick eric in till sitt rum, och jag väckte jossan och vi gick till vårat hus på andra sidan ån. Sen kommer jag typ inte ihåg vad vi gjorde på dagen igår heller, typ planerade inför konfirmationen. Senare så var det lägereld, mysigt, jag jossan och julia hade lite problem med våran filt hahahahaha. Vi grillade korv och sånt, sen tvingade dom oss att gå på tipsrunda i skogen och klockan var typ 11 så det var skiitmörkt. Vi fick värsta paniik, för vi hörde andra skrika som hade gått före oss. Sen sprang vi fram en bit till killarna som gick före oss, det var Roger, Jonas, matte och markus tror jag. Så vi gick med dom resten av rundan. Jag gick med julia och vi skrek typ hela tiden för det var massa läskiga "gubbar" och ljudeffekter och lampor och sånt! Det går inte att förklara men det var sjukt läskigt!! Jag hade typ tappat känseln i mina fötter och det kändes som om jag var död eller nått. Vi fick o'boy när vi kom in, alla satt och snackade om vad som hände i skogen, jättekul. Senare var typ dom sociala och tittade på film i kapellet, mysigt, jag drack energidricka och vart sprallig, sen tittade vi på filmen "torkel i knipa" , jag och madde somnade halvt. Vid 2 gick jag bort till vårt hus och la mig breve jossan och sov.  Idag städade vi typ, astråkigt. Jag och jossan gick och la oss och städade de sista 15 minuterna av dom 2 timmarna man borde ha städat (a). Vi åkte vid halv 2 ungefär och kom hem vid halv 4. Vi fick hjälpa till att packa ur bussen och sen sa jag hejdå till dom flesta sen åkte jag hem. Det var min helg typ , helt okejj (: Tack till alla underbara vänner som var där :)<3
Bilder kommer lite senare, puss!


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0