Hjärta'

Hallåe, Kom hem för ett tag sen, har haft det jättekul med elin idag haha, vi har varit lite flummiga.. När vi gick från mig förra gången jag skrev så gick vi och käkade pommesfrites hos Farouk på grillbaren, vi vart typ proppmätta. Sen vart det kallt så då gick vi hem igen och satte på oss mera kläder. Vi såg säkert skiitroliga ut i massa varma kläder och sen solglasögon haha. Sen skjutsade jag elin på min cykel till rasten, jag är ju verkligen bäst på att skjutsa också! *host*. Sen märkte vi att ena bromsen hade gått sönder hahahaha, men vi kom fram iaf och det är ju huvudsaken! Vi parkerade cykeln och sen stack vi in till videobutiken och köpte massa klubbor, sen gick vi till rasten. På rasten typ spelade vi pingis, guitar hero och sånt. Vi är bäst på guitar hero verkligen! Elins pappa kom och hämtade henne vid 20 över 9, och mamma ringde och sa att hon kunde komma och hämta mig men jag hade cykeln så jag vart tvungen att cykla o: , fast det var inte så långt men iaf. Här hemma har jag typ smsat och chattat lite och käkat upp sista klubban höhö, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0