Great!

Hallåe bloggen! Ååh idag har det vart jättefint väder, skönt! Jag har typ inte mått så bra idag för jag och jossan käkade kladdkaka och drack redbull hehe, (a). Sen fick jag ont i magen och huvet, inte skönt alls. När jag gick hem gick jag med Victor, alex, olle och resten av dom killarna. Det var skiitkul haha, olle skulle typ hoppa över ett staket (göra en volt?), sen typ slog han i huvet i stängslet och trillade ner på marken, jag typ dooog av garv! Sen gick vi och snackade om massa saker, dom är lite sjuka i huvet alltså (: . När jag kom hem snackade jag med jossan i telefon sen åkte jag till mamma, och sen åkte vi till jakan. Vi köpte en konfirmationspresent till mig som jag var tvungen att välja, åh.. Sen köpte vi klackskor till konfirmationen, och ett par andra skor, sen fick jag en ny mascara och en brun utan sol, brabra! När jag kom hem käkade jag, sen har jag packat upp lite kläder från lägret och lagt i tvättkorgarna och nu sitter jag och chattar och lyssnar på musiik, najsbajjs'. Laddar upp lite bilder från konfan snart, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0