Goodmorning!

Hallåe, vaknade för en timme ungefär av att pappa kom in och sa att dom skulle till IKEA , och jag orkade inte fortsätta sova så jag gick upp. Nu har jag typ käkat frukost och typ sminkat mig lite halvt. För tillfället sitter jag och chattar med david, trevligt. Måste typ fixa rummet lite och så, senare kanske jag ska vara med Daniella om hon får för sina päron. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag orkar inte göra nått (: . Ser att det inte är så fint väder ute, bajjs. Men vi hörs väl senare or something, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

The Hills säsong 5 har premiär imorgon i USA, på tisdag hittar du de första avsnittet på min blogg, inte missar du väl det? :)

2009-04-05 @ 13:00:06
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0