Glad Påsk!

Hejjsan, jag har haft det trevligt uppe på landet dom här dagarna, inte för att det var så länge men.. Jag kom iaf hem idag vid 4, sen fick jag typ duscha skiitsnabbt och sminka mig för madde eddie och jonas kom till mig.  Fast madde kom in och jonas och eddie satt typ på gatan och väntade på att jag vart klar hahahahaah, störda killar dt där.. Sen kom dom iaf och vi typ hoppade studsmatta och sånt. Sen stack jag och madde till centrum för att käka middag, vi käka pizza, hawaii. Den var suuuupergod! Sen åt vi glass haha, sen gick vi runt och promenerade lite, stannade till i lite lekparker hehe, vi hade det kul x). Sen sa eddie och jonas ett antal ggr att vi skulle gå hem till jonas, herregud. Jag och madde gick till mig och hoppade lite studsmatta sen drog vi till jonas. Där satt jag och madde vid datan och lyssnade på musiik och tittade runt lite på bdb, sen typ satte vi oss i sängen och snackade medans killarna spelade typ tv spel? Sen vid halv 10 stack vi och mötte emma i centrum, sen stack jag hem till emma och madde gick till alyson. Jag och emma åkte med julia till kyrkan och där var det lite flummigt. Orkar inte berätta mer om det haha. Men emma o hennes mamma skjutsade hem mig, och nu sitter jag och chattar med jossan, emma och eddie. Men nu ska jag fortsätta med det, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0