Dans och dans

Hejjsan, kom hem för en timme sedan ungerfär. Skolan gick bra, hade bara 4 lektioner idag. Jag och jossan köpte varsin Daim glass idag haha, nyttigt i know :). Efter skolan gick jag och elin till sibylla för vi vart tvugna att käka eftersom vi skulle på två dansträningar. Efter det så gick vi och bytte om, gick på dansen. Det var inte så kul idag. Efter det gick jag elin och maja och köpte frukt, och dom köpte glass också. Sen kom elins mamma och hämtade oss, sen skjutsade hon oss till bålsta. Där dansade vi i en timme, jag tkr att det var jättekul! Vi dansade typ olika stilar, det var typ dance, raggaeton och typ popping, ascoolt! Nu sitter jag och chattar med emma, älskar dig gmn! <33'. Men nu är det så att jag är rätt hungrig haha, måste nog käka något, och olle håller på och kallar mig för anorexiabarn haha. Så pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Älskar dej också gmn, tack för allting!<33

2009-04-01 @ 21:00:02
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0