Cp..

Hejjsan, nu har jag precis tittat på "Titanic" med mamma och pappa, asså den är rätt hemsk. Jag har typ sett den 100 ggr, men jag får typ panik av den haha. När bten börjar sjunka och allt, usch...
Jag och jossan träffade iaf tomas, vi var med honom i lite mer än en timme ungefär, vi gick runt och snackade typ. Mkt trevligt, har inte träffat honom på typ flera månader o: . Sen gick jag och jossan hem, käkade middag, kycklingsallad, mamma och pappa är typ bäst på att göra det, den var jättegod! Efter det käkade jag och jossan B&J's haha, gott. Hennes mamma kom och hämtade henne vid 8 eller nått sånt. Jag orkade inte gå till Jonas och hämta mina solisar idag så jag fixar det imorgon ist. Sen kanske jag och emma ska ut och springa imorgon, nu när det är fint väder liksom. Men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink *suck*, sov gott! <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0