Borta

Hallåe, idag är dt så att jag ska åka upp till vårt ena landställe, och då kommer jag komma hem igen på lördag kväll ungefär. Så jag kommer inte kunna skriva där uppe, men ni får klara er utan det ett par dagar. Vaknade för en timme sen för att pappa väckte mig och sa att jag vart tvungen att gå upp och packa och göra iordning mig. På den här timmen har jag käkat frukost och duschat. Måste väl börja packa nu antar jag eftersom att vi ska åka om typ en timme eller nått sånt. Nu ska jag försöka att inte sminka mig dom dagar vi är borta, fett jobbigt. För jag ser jätte konstig ut utan smink hehe. Men nu måste jag börja packa, kommer nog inte hinna skriva något mer innan jag åker, hoppas jag inte glömmer nått hemma som jag brukar göra.. Men ni får ha det så bra, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0