B&J

Hejjsan , stack till Alyson och madde i rasten, vi typ snackade massor och typ färglagde påskteckningar haha. Senare kom jossan. Alyson åkte hem typ kvart i 8, då gick jag jossan o madde in till lilla rummet och spelade GH, det var trevligt hehe. Madde vart tvungen att gå hem vid halv 9 eftersom att hon måste plugga till hennes moppe prov imorgon, lycka till gmn! Jag och jossan fortsatte att spela tills dom stängde vid 9, sen fick vi skjuts av ante och hans kompis på moppen en bit, sen gick vi till jossans mammas kontor, så fick vi skjuts hem. Nu har jag precis käkat en sånhär Ben&jessy's glass, den var jättegod faktiskt. Fast jag vart typ proppmätt på den ^^. Nu ska jag sätta mig i sängen och titta på film, puss! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0