Bålsta

Hejjsan, gick upp vid halv 10 imorse och käkade frukost, dushade och fixade mig. Sen när jag var klar så skjutsade pappa mig till Elin i Bålsta. När jag kom dit gick vi ut på en promenad med chippen (hennes hund), sen gick vi in igen och lämnade honom. Efter det stack vi till fotbollsplanen vid Futurum, på vägen stack vi in till en affär och köpte glass och läsk. När vi kom fram till fotbollsplanen typ stog vi och kollade runt lite, sen kom det fram en tränare till oss och bah; Killen där borta i nr 6 undrar om ni tittar på honom? Haha, nej jag bara skojjar lite med er och honom. Men han tyckte att ni var söta *värsta smilet* haha. Sen gick han igen. Vi typ började garva för vi hade inte ens sett den där killen haha. Men vi var väl där i ca 2 timmar eller nått. Stog där och snackade med 2 killar som elin kände, tittade lite på dom som spelade och solade. Lite senare stack vi hem till henne och käkade "Elins specialare" haha, hennes proffsiga mackor. Sen typ satt vi och sjöng "singstar" jättelänge. Juste, våra pappor hade tydligen arbetat tillsammans för 10-15 år sedan haha, fett coolt. Så dom började snacka och jag och elin stog typ och kollade när dom snacka, och chippen typ började springa iväg så hon fick typ springa efter honom hehe. Så jag kom hem för ungefär 30 min sen. Nu ska jag snart käka middag och lite senare kommer Elin till Bro, så då ska jag vara med henne igen. Puss! <3

Det här är elin för dom som undrar 


You know you love me! // Sarah

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0