Trevlig onsdag!

Hej hallå!

Idag åkte vi från skolan klockan 11 med fomen, skulle  rita av 3 träd som en konstnär hade gjort i lejondal. Eller det var typ inte lejondal kändes det som, knasig väg åkte vi haha. Men iaf, när vi kom dit så fick vi äta våran matsäck eftersom alla inte han äta i skolan. Efter det gick jag, madde och emma bort til "stora ängen" och ramlade i det höga gräset haha. Vi skulle egentligen rita träd men det hade vi inte lust med just då.. Så vi typ hoppade runt och tog massor med bilder ist. :D Våran bildlärare åsa blev sur på oss för att vi inte jobbade som alla andra. Så typ 10 min senare så gick vi upp och hämtade ritskiva, papper, penna och typ kladdkritor eller nått. Jag blev nöjd med mina träd faktiskt! Sen orkade vi inte mer och började göra något annat, gick upp och drack o'boy och åt godis. Det känns som om jag har fästingar över hela mig nu bara för att madde hade en på sin sko. Men det är nog inte så konstigt isf, låg juh i gräset hela tiden! Men vi åkte iaf hem strax innan 3, hade väldigt trevligt i bussen med knasbarnen Jennie, sara, madde, emma och jasmine. :) Jennie kom på en lek, att man skulle sitta och hålla benen och armarna uppe i luften, så när bussen svängde trillade alla på varandra. Haha, jennie du är rolig du plutten! När vi kom hem gick vi till rasten och åt toast, sen gick vi och bytte om till dansen. Jasmine tittade på idag! Men typ halva gruppen var borta på fonfirmationsgrejs.. Så det blev inte så trångt haha. Jennie vill bara säga att du är duktig! :) Mamma kom och hämtade mig och jasmine i centrum när dansen var slut. Och gissa vad hon hade i handen!? MIN BOOOOOK! Den 3dje boken i serien twilight! Den heter "Ljudet av ditt hjärta".  Åh, gud jag kommer DÖ när jag har läst klart alla böckerna, för det är bara en till efter den här! Sen är det slut! :'( Men den första filmen kommer som sagt den 12 december. :) Men nu ska jag väl gå och dusha, Pusshej! Bilder från idag kommer senare, kanske. :)

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0