Torsdag

shulululu idag är de kram-dagen så att alla vet!, det är sant de har jag och issat hittat på.

idag vare torsdag och jag tar en liten "paus" från NO plugg haha, idag slutade vi kl: efter lunch :) de var väldigt 3-vligt som sagt, och så vare issas och min kram dag, eller allas kramdag förresten :). nej men mammi skulle handla så ja hänka henne till willys så jag kunde köpa goodis eftersom vi ska åka på konf läger :), för man klarar juh sig inte utan godis, right? nej men sen har jag faktiskt funderat på om jag ska ta min jääätte stora rosa prickiga <33 väska som jag hade i grekland ?, nä ja tar nog min judo väska. annyway jag och lina skulle dela på en ben & jerrys <3, men vi får se hur det blir med de. haha jag, johanna och sarah ska iaf dela rum :)<3, kanske får användning av mina Timberland skor nu haha.

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0