Stan.

Hej,

Förlåt men jag har inte hunnit skriva om i lördags, men nu ska jag göra det haha. Kommer ta hjälp av lite bilder såklart!

Coolingen josefine innan vi skulle åka till stan.


Jag köpte denna gulliga t-shirt på monki.


   

Jossan Mc'                           Sarah Mc'                          Jossans fiskar Mc'

 Det var lite kul för det var några som kom in på Mc donald's och satte sig, och så gick en kille med en filmkamera in genom nån dörr för personalerna, sen typ kom det ut någon annan och han därifrån, han som inte filmade tog deras beställningar medans den där snubben filmade, vi satt kvar ett tag och undrade vad dom höll på med. På Mc donald's liksom gahah.

Omg vad kul det var! Jossan och jag gick från Mc donald's och vi hade tagit varsin ballong. Efter ett tag så såg jag våran idrottslärare peter komma hahah. Men det såg inte jossan så hon slog mig skithårt med ballongen i huvet, sen började hon asgarva. Jag bah; Hej peter haha! Jossan såg ut som ett frågetecken. Peter; Hej tjejer! Har ni vart inne på Mc donald's och tagit ballonger? HAHAHHA, så snackade vi med honom ett litet tag, sen när vi började gå där ifrån fick jossan värsta skrattattacken och skrek ; Varför saa du ingeeet!? HAHAHHAHA.

Hahaha, jossan fick lite damp på mig, har en jätte kul video på det också!

HAHHAHAHAHAHAH, ännu roligare, vi höll på och DÖ, ballongen fastnade i hennes hår och hon fick inte bort den, så när hon skulle be mig om hjälp kunde hon inte prata för att hon garva så mkt.

Haha, man ser inte men det var typ en kines eller nått som paddlade runt i fontänen med en gummibåt! x)

Köpte denna kofta.  Det blev ett väldigt spring mellan monki butikerna kan jag säga!

 Jossan våra body butter som vi inte han köpa! :'(

 En cool gubbe som blåste såp bubblor.

 Våra fötter blev köttfärs.

Sen blev det snabba steg till tåget!     HAHA,

 HAHA.    Sov hos jossan, vi grillade marshmallows(?) och åt massor med popcorn och polly, tittade på Mr. Bean också. We like! Och klockan 3 vaknade jossan när jag hade kollat klart på filmen och bah: Jag är sugen på chips. Så då låg vi i sängen och åt chips haha, mumsigt!

(LÖRDAG)

You know you love me! // Sarah









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0