"Skoljoggen"

Hejj,

idag var det skoljoggen. Det var lite jobbigt, men jag tuycker att jag klarade det rätt bra iaf. :) Kom på platts 23 haha, men iaf. Jag skulle pringa med jossan och Linn men jossan stannade, jag vet inte varför. Linn vet jag inte vart hon tog vägen haha. Så jag sprang med lite olika människor. Linnea ibland, Lalan och typ Molly. När jag kom i mål så var Linn där, hon hade typ fått nr 18 eller nått, duktigt tkr jag! Så ska man på tennis nu! Fett jobbigt, kom ju precis hem efter att ha sprungit, ._. , men jag känner mig tvungen för jag har inte spelat på typ 2 veckor nu.. Btw så gick det bra på franska provet, tror jag iaf huhu. Fick också tbx So provet idag, fick G+ hhahaa. Jaja, nu ska jag göra i ordning mig! Pusshej!

You know you love me! // Sarah
XOXO girlpoweer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0