Skolfoto!

Hejsvejs,

Idag var det skolfoto! Hoppas verkligen att bilderna blev bra! Usch, annars blir jag arg. Fotografen var typ jätte hmm, konstig. Han höll på att ropa 24/7, ; Apeeelsiiiin! Vitamiiiin! och bla bla bla...  Iaf så var det dans idag! Skiitkul, eftersom jag inte kunde vara med förra veckan. Jennie kanske ska börja! Hon tyckte att det var jättekul, men lite komplicerat. Så jag får väl ta och lära henne hemma någon dag. :) Jag tycker iaf att hon var duktig! Vi dansar till låten " Labels or love " , som fergie sjunger. Det är en bra danslåt tkr jag. Imorgon är det engelska läxa, 43 glosor + text. ._.  jobbigt, sen är det franska prov på gramatik på fredag. Asså jag borde träna.. Jag tränar alltid sista kvällen innan, det måste jag sluta med nu.. Men nej, nu ska jag gå ner och äta middag. Pusshej! <3




You know you love me! // Sarah
XoXo girlpoweer

Kommentarer
Postat av: jennie

jennie suger på dans, :)

2008-09-10 @ 19:25:53
URL: http://jagarsoet.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nopes. :)

2008-09-10 @ 20:20:55
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0