skolfoto, haha

urs vad ful jag är på headern, fast själva headern är väldigt fin , tack jasmine :), urs idag hade vi skolfoto och robin tog mitt snöre så det blev nte så bra, fast jag fick tillbaka de till sist. aja fotografen va lite skumm han bahh apeeelsiiiin vitaamiiiin cheeeeese, och typ tog 1000 bilder och jag fick typ skrattanfall och höll för munnen, hahah undrar hur de kommer se ut?, sen efter fotograferingen så hade vi typ bafö men alla sket i den så de gjorde jag och lina också, haha jag filmade henne när hon pillade me sitt hår, men hennes mobil blev lite cp så när man spelade upp det så gick de jätte fört , åååh guud jag höll på att kissa på mig...nej idag har jag nästan bara gjort läxor ( grattis till mig :) ) känner mig lite duktig faktiskt så det blir top model nu haha

you know you love me / Josefine
XOXO girlpoweer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0