Skola imorgon?

Hej hej,

Just nu sitter jag här och chattar med Jennie. Den där smarta ungen har tappat mobilen i toaletten, vi sitter och snackar om hur hon ska klara allt haha. Hon hade tänkt att gå ner till centrum och kolla om det går att köpa ett nytt simkort, men hon sa att hon såg ut som ett spöke och inte vågade haha. Jah, jag kan prt scrna lite haha. Jag känner mig värre nu än tidigare idag. Jag har försökt bli frisk men hur går det? Inte alls bra. Har druckit typ 100 koppar te men honung och ätit apelsin. Men nu ska jag nog sova eller dusha eller nått. Eller så sitter jag här ett tag till. Nu kom Jennie med glada nyheter! Hennes mobil fungerar igen. :)  Ajaa, ska kanske till skolan imorgon. Eller jag vill faktiskt det, bild med jennie, sara och jasmine och hemkunskap. Aja, pusshej.




Ni vet att ni älskar mig // Sarah

Kommentarer
Postat av: jennie

HAHA, sluta mobba mig!

2008-09-02 @ 20:34:23
URL: http://jennniees.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag mobbar dig inte!? :o



2008-09-03 @ 18:08:27
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0