SJUK!

Hej hallå,

Jag mådde skit igår kväll så mamma tyckte att jag skulle stanna hemma. Vem vill sitta och nysa och snyta sig på lektionerna? Inte jag iaf. Jag har tydligen smittat jossan , enligt henne iaf haha. Men usch nej, jag tänker inte vara sjuk på fredag och lördag! Nu när jag ändå är hemma kanske jag borde ta och göra några läxor? Fast det orkar jag inte just nu. Kanske ska sitta och mysa med en kopp te framför tvn. Jag vill se nån bra film, men men men men. Kan inte förkylningen bara försvinna! Någon som har ett bra tipps att bli frisk snabbare på? (svara gärna) haha. Jag har iaf klippt mina naglar ännu kortare! Så nu kan jag spela gitarr haha. En sak att vara glad över? Men nej, nu ska jag göra en kopp te och titta på tv. Pusshej, ha det bra! (bli inte förkylda) haha.

Ni vet att ni älskar mig // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0