ur Josefines perspektiv

de har faktiskt varit en ganska bra dag för att vara en måndag :), nej men vi har typ as mkt läxor känns det som... iaf så ska vi ta skolfoto, inte bra-inte bra, urs jag kommer säkert se ut som en fichsk och ja vet nte va jag ska ha på mig, hjälp mig! sarah och jag fattade nte vad vi skulle göra på svenskan så vi ritade en fett kool gubbe, nte koolare än postis pär, men kool va han iaf ;), sen typ rasten efter där så stog jag emma och erika och nåra vid skåpen, då kom det typ en gubbe som bärde plankor lr nått hahha, han såg fett rolig ut, han typ skaka på hakan hela tin hahhaha, vi höll på att garva ihjäl oss. sen hade vi iaf idrott sista timmen :O, jag och sarah gick "minimaran" eftersom vi är förkylda, och snacka om en massa trevliga grejor :), å sen skulle vi hem till mig för att "plugga" på svenska, så vi tänkte ta min trävliga taxi, hahah, och typ i kurvorna höll jag på att trilla så sarah fick hålla i mig, hahha, de var också väldigt roligt :). sen när vi komm hem till mig så drack vi oboj (som vanligt), och sarah snacka me nån knasi dennis och jag kolla på gossip girl :), sen skulle vi plugga på svenskan, fast de blev mest att vi hittade på andra grejor hahaha, och sen ritade vi prickar i fejset med min kajalpenna, det blev väldigt nice måste jag säga :), å sen var typ sarah tvungen att gå hemm för hon skulle äta lr nått :)
och nu ska jag väll plugga på svenska läxan antar jag, pusshej

you know you love me / Josefine

här får ni en smakbit av min favorit serie haha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0