Rubrik

Hejj,
 
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik, och väntar på att jasmine ska bli klar så att jag kan komma till henne. Jag behöver ny hårspray. Så eftersom jag och jasmine kanske ska gå och titta lite i centrum vad som händer där, (fest i byn) så kan jag köpa hårspray också, smart! Jag blev väldigt sugen på kladdkaka nu märkte jag. Vi får väl hoppas att dom säljer det där då. :) Men iaf. Jag är så sur för att jag slutade på gitarr! Jag skulle inte ha gjort det! Mamma säger att jag får börja igen om jag vill, men det är så mkt läxor och prov så jag kommer inte hinna. Jag vill inte ha dåliga betyg! Men det får vi se hur det går med det... Jag får väl spela hemma när jag har tid, har ju ändå 3 gitarrer här hemma så! :D Och massor med böcker med accord i. Juste! Jennie, smsa mig om du mår bättre huhu. Så kan du vara med mig och Jasmine. :)<3 Ajaaa, pusshej!

Ni vet att ni älskar mig! // Sarah
XOXO girlpoweer


Kommentarer
Postat av: jennie

Jennie är sjuk! :(

2008-09-13 @ 15:30:24
URL: http://jagarsoet.blogg.se/
Postat av: Sarah

Naaw. :(<3

2008-09-13 @ 15:49:08
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0