Rubrik

Hejj,

Igår blev det inte som jag hade tänkt mig, för jag kom på att jag skulle till mormor och morfar på Lidingö. Såå jag kunde inte plugga, jag han bara skriva lite på So.n... Men men, sånt är livet. Idag har det iaf vart en trevlig dag i skolan, och nu ska jag typ åka till tennisen om några minuter. Imorgon kommer det bli kul, ska åka till stan och shoppa med Jossan. Jaah, som alla vet har vi 2 världens bästa lokalsinne så vi får se hur det går. Men vi kommer nog hitta iaf hah. :D Jag vet inte äns vad jag vill ha! Men jag kommer säkert hitta ågot fint iaf. :) Men nej, nu måste jag åka till tennisen, Pusshej!

Ni vet att ni älskar mig // Sarah  


Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

lyllo :D jag vill ockås shoppa :/

2008-09-26 @ 19:47:32
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

men, jag har ingen att shoppa med! :D haha!

2008-09-26 @ 22:52:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0